REGULAMIN


świadczenia Usług za pośrednictwem Aplikacji SEZAM ecotech


Regulamin obowiązuje od 20 sierpnia 2024 roku


§ 1. Definicje.


1.1. Regulamin – niniejszy dokument, wraz z wszystkimi załącznikami, określający w szczególności warunki świadczenia przez Usługodawcę Usług na rzecz Usługobiorców.

1.2. Usługodawca – podmiot świadczący Usługi na warunkach określonych w Regulaminie: SEZAM ECO-TECH Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu (33-300) przy ul. Królowej Jadwigi 34, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000381660, dla której Sąd Rejonowy dla Krakowa-Środmieście, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego prowadzi akta rejestrowe, posiadająca NIP: 7343486810, o kapitale zakładowym w wysokośći 10 000,00 zl. Adres email: sezam@sezam.net.pl

1.3. Usługobiorca – osoba lub podmiot, na rzecz którego Usługodawca świadczy Usługi za pośrednictwem Aplikacji SEZAM ecotech. Usługobiorcami są Klienci indywidualni, przedstawiciele przedsiębiorstw, instytucji, urzędów, którzy ukończyli osiemnaście lat oraz Dostawcy.

1.4. Aplikacja SEZAM ecotech – system informatyczny za pośrednictwem którego Usługodawca świadczy Usługi, obejmujący serwis internetowy dostępny pod adresem www.sezamecotech.pl oraz poprzez Aplikacje mobilne.

1.5. Aplikacja mobilna – aplikacja na urządzenia mobilne (np. tablety, smartfony), która może być udostępniona Usługobiorcom na wszystkie lub wybrane mobilne systemy operacyjne (np. iOS, Android), w szczególności za pośrednictwem serwisów internetowych prowadzonych przez podmioty trzecie (np.App Store, Google Play).

1.6. Konto Użytkownika – internetowy serwis informatyczny funkcjonujący w ramach Aplikacji SEZAM ecotech, którego funkcjonalność i świadczone za jego pośrednictwem Usługi są udostępniane przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorców przez sieć Internet.

1.7. Administrator – rola określona w Aplikacji SEZAM ecotech, która może być pełniona przez zidentyfikowaną osobę fizyczną reprezentującą Usługodawcę w zakresie określonym Regulaminem, w szczególności upoważniona do zawarcia z Usługodawcą umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz zarządzania zawartością Aplikacji mobilnej.

1.8. Użytkownik – rola określona w Aplikacji SEZAM ecotech, która może być pełniona przez zidentyfikowaną osobę fizyczną, będącą przedstawicielem ustawowym jednego lub kilku podmiotów i korzystającą z Usług w zakresie określonym w Regulaminie, w szczególności podejmującą wszelkie działania w ramach funkcjonalności Aplikacji mobilnej w imieniu i na rzecz Usługobiorców, dla których jest przedstawicielem ustawowym.

1.9. Profil – indywidualne konto Administratora lub Użytkownika w Aplikacji SEZAM ecotech.

1.10. Usługi – usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorców za pośrednictwem Aplikacji SEZAM ecotech w zakresie określonym w Regulaminie, będące usługami świadczonymi drogą elektroniczną, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

1.11. Towary – rzeczy, będące przedmiotem Oferty.

1.12. Oferta – prezentacja możliwości zawarcia umowy sprzedaży Towaru na warunkach określonych przez Usługodawcę, w szczególności zawierających cenę i opis oferowanego Towaru, przy wykorzystaniu i za pomocą funkcjonalności dostępnych w Aplikacji SEZAM ecotech.

§ 2. Postanowienia wstępne.


2.1. Zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Usługodawca tworzy niniejszy Regulamin w szczególności w celu określenia warunków świadczenia przez Usługodawcę Usług.

2.2. Świadczenie przez Usługodawcę Usług oraz korzystanie z Usług przez Usługobiorców odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

2.3. Usługodawca komunikuje się z Usługobiorcami w języku polskim.

2.4. O ile postanowienia niniejszego Regulaminu nie przewidują inaczej, każdy Usługobiorca może komunikować się z Usługodawcą:

2.4.1. poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie informacyjnej Aplikacji mobilnej;

2.4.2. drogą elektroniczną, poprzez adres e-mail: sezam@sezam.net.pl;

2.4.3. na piśmie, na adres: SEZAM ECO-TECH Sp. z o.o. , ul. Królowej Jadwigi 34, 33-300 Nowy Sącz z dopiskiem: „Aplikacja SEZAM ecotech”.

2.5. O ile postanowienia niniejszego Regulaminu nie przewidują inaczej Usługodawca może komunikować się z Usługobiorcą drogą elektroniczną, telefonicznie lub na piśmie, przy czym jeśli z postanowień Regulaminu Regulamin świadczenia Usług za pośrednictwem Aplikacji SEZAM ecotech lub przepisów prawa nie wynika co innego – podstawową formą komunikacji z Usługobiorcą są wiadomości e-mail.

§ 3. Rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną.


3.1. Usługodawca na warunkach określonych w Regulaminie świadczy Usługi:

3.1.1. na rzecz Usługodawcy – w zakresie określonym w ust. 3.2, przy czym w imieniu Usługodawcy z Usług korzystają Administrator i Użytkownicy,

3.1.2. na rzecz Usługobiorców – w zakresie określonym w ust. 3.3.

3.2. Usługi świadczone na rzecz Usługodawcy polegają w szczególności na:

3.2.1. udostępnieniu możliwości założenia i prowadzenia Konta Aplikacji Mobilnej SEZAM ecotech, przy czym dla każdego Konta przyznawany jest indywidualny adres URL;

3.2.2. umożliwieniu zarządzania Kontem Aplikacji Mobilnej SEZAM ecotech przez Administratora;


3.2.3. przechowywaniu i publikowaniu w ramach Konta wszelkich danych dotyczących Uslugodawcy, w szczególności dotyczących wykonywanych usług przez Uslugodawcę oraz ofert specjalnych.

3.2.4. udostępnianiu Konta Aplikacji zaproszonym przez Usługodawcę Użytkownikom, do których Administrator wyśle zaproszenia do korzystania z Konta Aplikacji SEZAM ecotech;

3.2.5. udostępnieniu innych funkcjonalności Aplikacji SEZAM ecotech lub Konta Aplikacji dostępnych dla Administratora lub Użytkownika za pośrednictwem strony internetowej Usługodawcy lub Aplikacji Mobilnej.

3.3. Akademia może komunikować Użytkownikom informacje w formie wiadomości poczty elektronicznej, powiadomień push lub wiadomości SMS wysyłanych za pośrednictwem funkcjonalności określonego Konta Aplikacji, do której przypisani są dani Użytkownicy z zastrzeżeniem następujących warunków:

3.4. Pełen zakres Usług i pełna funkcjonalność Platformy SEZAM ecotech udostępniana jest Usługobiorcom za pośrednictwem strony internetowej sezamecotech.pl, natomiast za pośrednictwem Aplikacji mobilnych udostępniane są Usługobiorcom tylko wybrane funkcjonalności Aplikacji SEZAM ecotech.

3.5. Szczegółowe zasady korzystania z funkcjonalności Aplikacji SEZAM ecotech, w tym z Kont Aplikacji, oraz opis Usług zawarte są na stronie internetowej Usługodawcy.


§ 4. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną.


4.1. Identyfikacja Usługobiorców w Aplikacji SEZAM ecotech następuje na podstawie ich identyfikatora (adres email) i hasła zdefiniowanego przez nich w Aplikacji mobilnej.

4.2. Usługobiorcy zobowiązani są do zachowania w tajemnicy identyfikatorów i haseł dostępu, o których mowa w ust. 4.11. W razie podejrzenia poznania identyfikatora lub hasła przez osobę nieuprawnioną Usługobiorca jest zobowiązany zmienić hasło.

4.3. W celu otrzymania informacji o stanie realizacji Usług, Usługobiorca udostępnia Usługodawcy swój adres e-mail.

4.4. Usługodawca dołoży wszelkich starań, by Usługi były realizowane prawidłowo oraz żeby serwis internetowy sezamecotech.pl, udostępnione Aplikacje mobilne oraz Konta Użytkownika pozostawały w pełni funkcjonalne. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie upoważnia Usługobiorcy do domagania się wprowadzenia jakichkolwiek zmian w Aplikacjach mobilnych.

4.15. Jakiekolwiek zmiany w Aplikacji mobilnej SEZAM ecotech wprowadzane będą przez Usługodawcę w sposób jak najmniej zakłócający ich prawidłowe funkcjonowanie lub świadczenie Usług, z uwzględnieniem niezbędnego czasu na prawidłowe przeprowadzenie technicznych czynności mających na celu implementację zmian w systemie komputerowym lub udostępnienie Aplikacji mobilnych oraz rzeczywistych możliwości produkcyjnych Usługodawcy.


§ 5. Wymagania techniczne.


5.1. Usługi świadczone przez Usługodawcę w oparciu o niniejszy Regulamin świadczone są drogą elektroniczną, za pomocą sieci Internet.

5.2. Korzystanie z Usług jest możliwe za pośrednictwem:

5.2.1. Aplikacji mobilnej.

5.3. W celu prawidłowego korzystania z Usług Usługobiorca powinien spełnić minimalne wymagania techniczne:

5.3.1. posiadać urządzenie zapewniające dostęp do sieci Internet oraz posiadające oprogramowanie umożliwiające prawidłowe wyświetlanie stron internetowych (np. przeglądarkę internetową) lub umożliwiające zainstalowanie i użytkowanie Aplikacji mobilnej;

5.3.2. posiadać konto e-mail;

5.3.3. posiadać połączenie z siecią Internet;

5.3.4. posiadać telefon komórkowy lub podobne urządzenie, umożliwiające odbieranie wiadomości SMS.


§ 6. Zakaz dostarczania przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.


6.1. Usługobiorca zobowiązuje się do korzystania z Usług w sposób zgodny z przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.

6.2. Zabronione jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, w szczególności Usługobiorca zobowiązany jest do niezamieszczania w Aplikacji SEZAM ecotech lub za pośrednictwem funkcjonalności Aplikacji SEZAM ecotech treści:

6.2.1. wulgarnych, obraźliwych lub sprzecznych z dobrymi obyczajami, lub niezgodnych z prawdą;

6.2.2. naruszających powszechnie obowiązujące przepisy prawa lub prawa osób trzecich;

6.2.3. naruszających dobre imię lub cześć innych Usługobiorców;

6.2.4. naruszających dobre imię lub cześć Usługodawcy.

6.3. Każdy Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za:

6.3.1. wszelkie treści publikowane przez niego w Aplikacji SEZAM ecotech;

6.3.2. prawdziwość danych podawanych przez niego w Aplikacji SEZAM ecotech;

6.3.3. sposób wykorzystania przez niego funkcjonalności Aplikacji SEZAM ecotech.


6.4. Usługobiorca nie ma prawa przetwarzać w ramach i za pośrednictwem funkcjonalności Aplikacji SEZAM ecotech w tym Kont Uzytkownika lub Aplikacji mobilnych, danych osobowych osób trzecich, jeżeli nie posiada odpowiednich uprawnień do przetwarzania tych danych.

6.5. Zabronione jest dostarczanie przez Usługobiorcę do osób trzecich w formie wiadomości poczty elektronicznej lub wiadomości SMS wysyłanych w ramach funkcjonalności Aplikacji SEZAM ecotech, o której mowa w ust. 3.4 Regulaminu, niezamówionej informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz treści o charakterze bezprawnym, o których mowa w ust. 6.2.

6.6. Osoba zamieszczająca jakikolwiek materiał audiowizualny w Aplikacji mobilnej SEZAM ecotech (np. zdjęcie, film) zobowiązana jest dysponować odpowiednim prawem lub zgodą osoby
lub osób utrwalonych w tym materiale audiowizualnym do wykorzystania jej lub ich wizerunku polegającego na zamieszczeniu i publicznym udostępnieniu danego materiału audiowizualnego w Aplikacji mobilnej.


§ 7. Nielegalne treści.


Moderowanie treści.

7.1. Z wyjątkami określonymi w niniejszym Regulaminie, Usługodawca nie prowadzi z własnej inicjatywy czynności sprawdzających mających na celu kontrolę prewencyjną, wykrycie, identyfikację i usunięcie nielegalnych treści lub uniemożliwienie do nich, ani nie ingeruje w brzmienie informacji przekazywanych przez Usługobiorców. Postanowienie to nie wyklucza jednak prowadzenia takich działań, w szczególności na skutek zgłoszenia nielegalnej treści, o którym mowa w ust. 7.4 lub nakazu właściwego organu.

7.2. W wypadku przesłania lub zamieszczenia w ramach aplikacji SEZAM ecotech nielegalnych treści oraz stwierdzenia tego faktu przez Usługodawcę we własnym zakresie, na skutek zgłoszenia, o którym mowa w ust. 7.4, bądź nakazu właściwego organu, Usługodawca może podjąć czynności, o których mowa w ust. 7.8 - 7.13 poniżej.

7.3. Usługodawca dąży do tego, aby weryfikacja nielegalnych treści następowała w niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności. W tym celu Usługodawca może zasięgać również opinii profesjonalnych doradców. Zgłoszenie nielegalnej treści.

7.4. Dowolna osoba lub podmiot może zgłosić Usługodawcy obecność w aplikacji SEZAM ecotech określonych informacji, które uważa za nielegalne treści. Nielegalne treści oznaczają informacje, które są niezgodne z prawem. Jeżeli zauważysz, że w Aplikacji SEZAM ecotech znajdują się na przykład takie komunikaty, możesz je zgłosić:

7.5. Zgłoszenie, o którym mowa wyżej, może być dokonane w drodze elektronicznej, za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się pod adresem URL: https://sezamecotech.pl/kontakt.

7.6. Zgłoszenie powinno zawierać:

7.6.1. wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;

7.6.2. jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi;

7.6.3. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE1, tj. przestępstw związanych z wykorzystywaniem seksualnym, przestępstw związanych z pornografią dziecięcą oraz nagabywaniem dzieci do celów seksualnych, a także podżeganiem, pomocnictwem oraz usiłowaniem popełnienia tych przestępstw;

7.6.4. oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.

7.7. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Usługodawca bez zbędnej zwłoki przesyła takiej osobie lub takiemu podmiotowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. Usługodawca powiadamia także bez zbędnej zwłoki taką osobę lub taki podmiot o swojej decyzji w odniesieniu do informacji, których dotyczy zgłoszenie, przekazując informacje na temat możliwości odwołania się od podjętej decyzji. Postępowanie z nielegalnymi treściami.

7.8. Usługodawca przedstawi wszystkim zainteresowanym Usługobiorcom jasne i konkretne uzasadnienie w odniesieniu do następujących ograniczeń nałożonych ze względu na fakt, iż informacje przekazane i zamieszczone w Aplikacji mobilnej przez Usługobiorcę stanowią nielegalne treści lub są niezgodne z Regulaminem:

7.8.1. ograniczenia w zakresie widoczności określonych informacji przekazywanych przez Usługodawcę, w tym usuwanie treści, uniemożliwianie dostępu do treści lub depozycjonowanie treści;

7.8.2. zawieszenie lub zakończenie świadczenia usług w całości lub w części;

7.8.3. zawieszenie lub zamknięcie konta Usługobiorcy.

7.9. Decyzje o zastosowaniu środków, o których mowa w ust. 7.8, nie są podejmowane w sposób zautomatyzowany.

7.10. Ust. 7.8 ma zastosowanie wyłącznie w przypadku, gdy Usługodawca zna odpowiednie elektroniczne dane kontaktowe. Ma on zastosowanie najpóźniej od dnia nałożenia ograniczenia, bez względu na powód i sposób jego nałożenia.

7.11. Ust. 7.8 (tj. obowiązek przedstawienia uzasadnienia) nie ma zastosowania w przypadku, gdy informacje są wprowadzającymi w błąd treściami handlowymi o dużej objętości (w szczególności rozpowszechnianych w drodze zamierzonej manipulacji usługi, w tym nieautentycznego korzystania z Aplikacji SEZAM ecotech, takiego jak korzystanie z botów lub fałszywych kont, lub innych nieuczciwych sposobów korzystania z Aplikacji SEZAM ecotech).

7.12. Uzasadnienie, o którym mowa w ust. 7.8, musi zawierać co najmniej następujące informacje:

7.12.1. wskazanie, czy decyzja obejmuje usunięcie informacji, uniemożliwienie dostępu do nich, 1 Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/92/UE z dnia 13 grudnia 2011 r. w sprawie zwalczania niegodziwego traktowania w celach seksualnych i wykorzystywania seksualnego dzieci oraz pornografii dziecięcej, zastępująca decyzję ramową Rady 2004/68/WSiSW, Dzienni Urzędowy Unii Europejskiej z 17.12.20211 r., L 335/1, tekst dostępny: https://eurlex.europa.eu/legalcontent/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32011L0093. depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności informacji odnoszących się do takich informacji albo nakłada inne środki, o których mowa w ust. 7.8, w odniesieniu do informacji, oraz, w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania;

7.12.2. fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;

7.12.3. w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;

7.12.4. jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane informacje za nielegalne treści;

7.12.5. jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji z warunkami korzystania z usług w ramach Aplikacji Mobilnej, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za niezgodne z tą podstawą;

7.12.6. jasne i przyjazne dla odbiorcy informacje na temat przysługujących Usługobiorcy możliwości odwołania się od decyzji, w szczególności w stosownych przypadkach za pośrednictwem postępowania odwoławczego, o którym mowa w ust. 7.14 - 7.18, pozasądowego rozstrzygania sporów i sądowych środków odwoławczych.

7.13. Postanowień ust. 7.8 - 7.12 nie stosuje się, gdy został wydany nakaz podjęcia działań przeciwko określonej nielegalnej treści lub określonym nielegalnym treściom, przez odpowiednie krajowe organy sądowe lub administracyjne na podstawie mającego zastosowanie prawa Unii Europejskiej lub mającego zastosowanie prawa krajowego zgodnego z prawem Unii Europejskiej.

Odwołanie:

7.14. Usługobiorca, względem którego podjęto działania, o których mowa w ust. 7.8 może wnieść odwołanie od decyzji Usługodawcy.

7.15. Odwołanie można wnieść w terminie 14 dni od dnia odebrania decyzji, o której mowa w ust. 7.14 poprzez:

7.15.1. Przesłanie wiadomości elektronicznej na adres sezam@sezam.net.pl,

7.15.2. Pisemnie na adres Usługodawcy wskazany w ust. 2.4.3 powyżej.

7.16. Odwołanie powinno zawieráć:

7.16.1. imię̨ i nazwisko (ewentualnie pełną nazwę lub firmę̨ ) odwołującego,

7.16.2. dane kontaktowe,

7.16.3. pełne uzasadnienie wskazujące dlaczego, w ocenie odwołującego, podjęta decyzja jest błędna.

7.17. Usługodawca potwierdza odebranie odwołania (o ile to możliwe, preferowaną formą potwierdzenia będzie wiadomość elektroniczna).

7.18. Odwołania są ̨ rozpatrywane w terminie czternastu dni roboczych od dnia odebrania odwołania. Zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa

7.19. W przypadku gdy Usługodawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.

§ 8. Warunki zawierania i rozwiązywania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

8.1. Procedura zawierania przez Usługodawcę z Usługodawcą reprezentowanym przez Administratora umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną przebiega następująco:

8.1.1. Administrator podaje w Aplikacji Mobilnej SEZAM ecotech swój adres e-mail, na który Usługodawca wysyła wiadomość zawierającą link aktywacyjny kierujący do formularza rejestracyjnego w Aplikacji Mobilnej, za pośrednictwem którego możliwe jest założenie Konta Użytkownika;

8.1.2. w formularzu rejestracyjnym Administrator podaje dane niezbędne do założenia w Aplikacji Mobilnej Profilu Administratora i Konta Użytkownika;

8.1.3. na podany przez Administratora w formularzu rejestracyjnym numer telefonu komórkowego wysyłana jest wiadomość SMS zawierająca kod weryfikacyjny – weryfikacja numeru telefonu dokonywana jest przez wpisanie przez Administratora w formularzu rejestracyjnym otrzymanego kodu weryfikacyjnego;

8.1.4. Administrator potwierdza zapoznanie się i akceptuje niniejszy Regulamin – aktywacja Profilu Administratora i Konta Użytkownika następuje z momentem zakończenia procedury rejestracyjnej określonej powyżej.

8.2. Procedura zawierania przez Usługodawcę z Usługobiorcą umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną przebiega następująco:

8.3.1. Administrator posiadający odpowiednie uprawnienia za pośrednictwem funkcjonalności Aplikacji SEZAM ecotech wysyła wiadomość e-mail do Usługobiorcy zawierającą link kierujący do formularza rejestracyjnego w Aplikacji mobilnej, za pośrednictwem którego możliwe jest założenie Konta użytkownika;

8.3.2. po kliknięciu w otrzymany link, Usługobiorca przenoszony jest do odpowiedniego formularza rejestracyjnego i dalsza procedura przebiega analogicznie do procedury określonej dla Administratora w ust. 8.1.1 - 8.1.4

8.4. Założenie przez Usługobiorcę Profilu w Aplikacji SEZAM ecotech wymaga podania przez Usługobiorcę:

8.4.1. adresu e-mail – który równocześnie stanowi login w Aplikacji SEZAM ecotech;

8.4.2. hasła – które równocześnie stanowi hasło dostępu do Aplikacji SEZAM ecotech;

8.4.3. imienia i nazwiska Usługobiorcy;

8.4.4. numeru telefonu komórkowego;

8.5. W trakcie obowiązywania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną Administrator może w dowolnym momencie uruchomić nowe lub zamknąć prowadzone przez siebie Konta Uzytkowników, jak również wedle własnego uznania udostępniać je lub odbierać dostęp do nich innym Usługobiorcom, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy jedyny Administrator utraci dostęp do Aplikacji mobilnej (np. przez usunięcie Profilu Administratora), będzie to traktowane na równi z zamknięciem danego Konta Użytkownika.

– każde aktywne Konto Użytkownika musi posiadać przynajmniej jeden przypisany do niego aktywny Profil Administratora.

8.6. W każdym czasie możliwa jest rezygnacja Usługodawcy z korzystania z aplikacji mobilnej lub rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, bez konieczności podawania przyczyny, które może być dokonane przez Usługodawcę w następującym trybie:

8.6.1. następuje na podstawie oświadczenia złożonego Usługodawcy przez Administratora reprezentującego Usługodawcę;

8.6.2. w oświadczeniu Administrator wskazuje, czy oświadczenie dotyczy rezygnacji z korzystania z określonego elementu Aplikacji Mobilnej, czy rozwiązania przez Usługodawcę umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, co będzie skutkowało zamknięciem wszystkich Kont użytkowników prowadzonych przez Administratora, z zastrzeżeniem ust. 8.11.3;

8.6.3. jeżeli oświadczenie, o którym mowa w ust. 8.11.1, będzie dotyczyło rezygnacji z korzystania z jedynego Konta Użytkownika, będzie ono równocześnie skutkowało rozwiązaniem zawartej przez Usługodawcę umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną;

8.6.4. oświadczenie, o którym mowa w ust. 8.11.1, składane jest za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres: sezam@sezam.net.pl, pocztą na adres Usługodawcy lub za pośrednictwem formularza kontaktowego i jest skuteczne z dniem otrzymania takiego oświadczenia przez Usługodawcę;

8.6.5. w przypadku otrzymania przez Usługodawcę oświadczenia, o którym mowa w ust. 8.11.1,

niezwłocznie zamknie on Konta Użytkownika, których będzie dotyczyło dane oświadczenie, a tym samym odbierze dostęp do nich wszystkim Administratorom oraz Użytkownikom.;

8.7. W każdym czasie możliwa jest rezygnacja przez Usługobiorcę z korzystania z funkcjonalności Aplikacji SEZAM ecotech oraz rozwiązanie z Usługodawcą umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, bez konieczności podawania przyczyny, które może być dokonane przez takiego Usługobiorcę w następującym trybie:

8.7.1. następuje na podstawie oświadczenia Usługobiorcy złożonego za pośrednictwem wiadomości email wysłanej na adres: sezam@sezam.net.pl lub pocztą na adres Usługodawcy;

8.7.2. w przypadku otrzymania od Usługobiorcy oświadczenia o rozwiązaniu umowy, o którym mowa w ust. 8.13.1, Usługodawca niezwłocznie zablokuje Profil danego Usługobiorcy, a tym samym odbierze mu dostęp do Aplikacji Mobilnej SEZAM ecotech.

8.7.3. złożenie oświadczenia o rozwiązaniu z Usługodawcą umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną przez jedynego Administratora jest równocześnie traktowane jak złożenie oświadczenia o rezygnacji z korzystania z danego Konta Użytkownika, do którego zastosowanie znajdują postanowienia ust. 8.11 i 8.12;

8.8. Usługodawca jest uprawniony do rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z Usługobiorcą w przypadku naruszenia przez danego Usługobiorcę postanowień Regulaminu, w szczególności postanowień ァ 6. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie określonym w poprzednim zdaniu zostanie dokonane przez Usługodawcę w formie oświadczenia złożonego odpowiedniemu Usługobiorcy za pośrednictwem wiadomości poczty elektronicznej. Jeżeli umowa została rozwiązana przez Usługodawcę, Usługobiorca nie jest uprawniony do ponownego założenia Profilu w ramach Aplikacji SEZAM ecotech, bez uprzedniej zgody Usługodawcy.

8.8.1 Rozwiązanie umowy przez Usługodawcę w trybie określonym w ust. 8.16 z jedynym Administratorem jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy z Usługodawcą w zakresie dotyczącym danego Konta  – w takim przypadku Usługodawca niezwłocznie zamknie dane Konto.

8.9. Usługobiorcy będącemu konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartej z Usługodawcą bez podania przyczyny w drodze oświadczenia, złożonegoUsługodawcy w terminie czternastu dni od dnia zawarcia umowy.

8.10. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, o którym mowa w ust. 8.19, może być złożone Usługodawcy m.in. na piśmie na adres Usługodawcy wskazany w ust. 2.4.3 za pośrednictwem przekazania Usługodawcy drogą elektroniczną na adres e-mail: sezam@sezam.net.pl

§ 9. Tryb postępowania reklamacyjnego.

9.1.  Składanie reklamacji odbywa się drogą elektroniczną na adres e-mail: sezam@sezam.net.pl, bądź pocztą na adres Usługodawcy wskazany w ust. 2.4.3.

9.2. Przedmiotem reklamacji jest wykonanie przez Usługodawcę Usług niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.

9.3. Reklamacja powinna zawierać wskazanie Usługobiorcy oraz zwięzły opis zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżelireklamacja wymaga uzupełnienia, Usługodawca zwraca się do Usługobiorcy z prośbą o jej uzupełnienie lubpodanie szczegółów zgłaszanych zastrzeżeń.

9.4. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

9.5. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie określonym w ust. 11.4, Usługodawca wyjaśnia Usługobiorcy przyczyny opóźnienia, wskazuje okoliczności, które muszą zostać ustalone dla rozpatrzenia reklamacji i wskazuje przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi, który nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.

9.6. Odpowiedź na reklamację udzielana na papierze lub innym trwałym nośniku, przy czym przy udzielaniu odpowiedzi na reklamację Usługodawca w miarę możliwości będzie korzystał z tego samego kanału komunikacji, za pomocą którego została złożona reklamacja, o ile w tym trybie możliwe jest zachowanie formy trwałego nośnika.

9.7. Procedura reklamacyjna nie wyłącza praw Usługobiorcy przysługujących im na podstawie przepisów prawa. Usługobiorcy przysługuje prawo złożenia powództwa przeciwko Usługodawcy do sądu powszechnego. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikłych z niniejszej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną jest sąd właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

9.8. Usługobiorca będący konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń, a w szczególności ze stałych polubownych sądów konsumenckich przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Informacje na temat polubownego rozwiązywania sporów dostępne są na stronie http://www.polubowne.uokik.gov.pl/

9.9. Usługobiorcy będącemu konsumentem przysługuje także możliwość do zwrócenia się o pomoc do właściwego miejscowo Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów.

9.10. Usługobiorcy będącemu konsumentem udostępnia się łącze elektroniczne do platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

9.11. Podstawy reklamacji nie może stanowić powoływanie się na okoliczności:

9.11.1. związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem sprzętu komputerowego lub przeglądarki internetowej, z których korzysta Usługobiorca;

9.11.2. związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem łączy telekomunikacyjnych lub systemów operatorów telekomunikacyjnych lub teleinformatycznych, które wynikają z okoliczności występujących po stronie Usługobiorcy, lub dostawcy tych mediów do Usługobiorcy, na których wybór dokonany przez Usługobiorcę Usługodawca nie miał wpływu;

9.11.3. związane z niedotrzymaniem lub naruszeniem warunków Regulaminu przez Usługobiorcę;

9.11.4. związane z podaniem przez Usługobiorcę nieprawidłowych lub fałszywych danych przy dokonywaniu rejestracji w Aplikacji SEZAM

9.11.5. wynikające z nieuiszczenia przez Usługobiorcę opłaty za korzystanie z Usług w odpowiedniej wysokości i w odpowiednim terminie.

§ 10. Dane osobowe.

10.1. Dane osobowe Usługobiorców będących osobami fizycznymi, podawane przez te osoby w momencie dokonywania rejestracji Profilu w Aplikacji SEZAM ecotech lub podczas korzystania z Usług w ramach funkcjonalności udostępnianych przez Aplikację SEZAM ecotech, do których będą przypisani dani Usługobiorcy będący osobami fizycznymi, są umieszczane i przetwarzane w bazie danych Usługodawcy. Podanie przez Usługobiorców będących osobami fizycznymi danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji Usług.

10.2. Administratorem danych osobowych Usługobiorców będących osobami fizycznymi, przetwarzanych w celu świadczenia Usług za pośrednictwem Aplikacji SEZAM ecotech, jest Usługodawca.

10.3. Podstawa prawna, cel, okres przetwarzania danych osobowych oraz uprawnienia przysługujące osobie, której dane są przetwarzane, a także inne ważne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych są szczegółowo określone w Polityce Prywatności Sezam Eco- Tech Sp. z o.o. uwzględniającej przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

10.4. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych lub w celu realizacji uprawnień osoby, której dane są przetwarzane, wynikających z Rozporządzenia, o którym mowa w ust. 13.3, możliwy jest kontakt z SEZAM eco-tech sp. z o.o. pod adresem sezam@sezam.net.pl lub pisemnie na adres Usługodawcy wskazany w ust. 2.4.3, z dopiskiem: ochrona danych osobowych.

§ 11. Postanowienia końcowe.

11.1. Regulamin jest dostępny dla każdego Usługobiorcy na stronie www: http://sezamecotech.pl

11.2. Regulamin ustanawia Zarząd Usługodawcy. Regulamin może być z ważnych przyczyn zmieniony przez Zarząd Usługodawcy, przy czym za ważne przyczyny uznaje się:

11.2.1. poprawę poziomu bezpieczeństwa świadczenia Usług za pośrednictwem Aplikacji SEZAM ecotech;

11.2.2. zwiększenie przez Usługodawcę poziomu ochrony danych Usługobiorców, w szczególności danych osobowych;

11.2.3. poprawę funkcjonalności Aplikacji Mobilnej SEZAM ecotech;

11.2.4. zwiększenie konkurencyjności Aplikacji Mobilnej SEZAM ecotech spośród serwisów o podobnej tematyce i przedmiocie świadczonych usług;

11.2.5. zmianę kosztów pracy, kosztów dostawców usług zewnętrznych lub kosztów infrastruktury wykorzystywanej do utrzymywania i obsługi Aplikacji SEZAM ecotech;

11.2.6. zmianę przepisów prawa lub wydanie decyzji administracyjnych mających znaczenie dla funkcjonowania Aplikacji SEZAM ecotech.

11.3. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym w informacji o zmianie Regulaminu, nie wcześniej jednak niż w terminie 15 dni od daty wysłania informacji o zmianie Regulaminu na ostatnie znane Usługodawcy adresy e-mail Usługobiorców lub wysłania powiadomienia o zmianie Regulaminu w ramach  Aplikacji Mobilnej SEZAM ecotech, z zastrzeżeniem postanowień ust. 11.4 poniżej. Ogłoszenie o zmianie Regulaminu prezentowane będzie również Użytkownikom w ich panelu logowania oraz w serwisie internetowym sezamecotech.pl.

11.4. Zmiany Regulaminu wiążą Usługobiorcę od dnia ich wejścia w życie, jeżeli Usługobiorca nie wypowie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 15 dni od dnia wysłania przez Usługodawcę informacji o zmianie Regulaminu. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną ma w takim przypadku skutek z momentem otrzymania wypowiedzenia przez Usługodawcę. Do zachowania terminu wystarczy złożenie wypowiedzenia za pośrednictwem wiadomości poczty elektronicznej na adres:  sezam@sezam.net.ple, złożone do godz. 23:59:59 ostatniego dnia terminu, ze wskazaniem, że wiadomość dotyczy wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, tj. rezygnacji z korzystania z funkcjonalności Aplikacji Mobilnej SEZAM ecotech.